Dobrodošli u Xclaim. Nova tehnologija, nov dizajn, novi benefiti, ali staro obećanje. Vaš oglas uvek u fokusu, plaća se samo klik. To je novi Xclaim.
Xclaim platforma za kontekstualno oglašavanje omogućava oglašivačima da uz svoj brand povežu riječi i da ostvare maksimalan i mjerljiv povrat investicije, a partnerima – vlasnicima posjećenih stranica i blogova da ostvare dobit na mjesečnom nivou bez aktivnog rada u traženju oglašivača, kao i da iskoriste oglasni potencijal svojih stranica.
Ovakvo oglašavanje predstavlja specijalizovan vid oglašavanja, koji funkcionira po principu prikazivanja oglasnih poruka u vidu tzv. „balona‟. Oglasi će korisniku biti prikazani tek kada zadrži kursor na posebno obilježenoj riječi u okviru teksta.
VideoMonsterČudovišno velik oglas. Video. Micropage. Televizijski oglas na Internetu.
XclaimPRNapokon, PR tekst može biti vezan uz oglas. Recite to riječima.
Pregledaj proizvodeUz Xclaim svaki oglas je viđen. Garantiramo. Oglas se otvara samo kada korisnik to želi, a pogled mu je usmjeren na strelicu miša.
Mi znamo gdje su usmjereni pogledi i tamo postavljamo vaš oglas. Fokusirajte oglase i pobijedite banner blindness.
81
korisnika preferira one vrste oglašavanja u kojima sami donose odluku o aktivaciji
'DynamicLogic'
Xclaim pazi na okruženje vašeg oglasa. Kvalitetan oglas zazlužuje kvalitetan sadržaj. Filter pazi i na lažne klikove. Iza svakog klika stoji osoba od krvi i mesa. Ne robot.
99 Uspješno otklonjenih negativnih riječi. To ujedno i uklanja mogućnost negativnog iskustva.
"Banner blindness" je fenomen na web stranicama gdje posjetitelji svjesno ili nesvjesno ignoriraju informacije koje su prezentirane u klasičnim oglasima. Budući da je za prikaz Xclaim oglasa potrebana "akcija" posjetitelja (prelazak mišem preko dvostruko podcrtane riječi), svaki je oglas viđen i korisnik puno bolje pamti informacijek koje su prezentirane u samom oglasu.
Xclaim sustav vrlo rigorozno odbija takozvane lažne klikove. Lažni klikovi su često producirani u volji da se ostvari sam klik, ali ne i stvarna posjeta stranici zainteresiranog korisnika. Takvi posjeti traju manje od jedne sekunde i pogubni su za svaku statistiku. U prosjeku Xclaim isporučuje dvostruk broj klikova od naplaćenog - što se vrlo lako može vidjeti u nezavisnim sustavima za mjerenje kao što je DoubleClick.
Postupajte prema ljudima kao da su ono što bi trebalo da budu, i pomozite im da postanu ono što mogu da budu. – Johan Volfgang Gete